Acces rapid

Politica de confidențialitate Somfy

în privința datelor cu caracter personal

 

Data ultimei actualizări: 23 Mai 2022

Descarcați varianta pdf de aici.

Dorim să fim și să rămânem partenerul dvs. de încredere în explorarea și utilizarea soluțiilor pentru casa inteligentă și a produselor sau serviciilor conexe. Ne angajăm să fim pe deplin transparenti cu privire la modul în care colectăm, folosim și protejăm datele dvs. personale. Înțelegem nevoia de control asupra datelor dvs și ne angajăm să implementăm mecanisme, proceduri și politici care să asigure confidențialitatea, integritatea și securitatea datelor dvs. pe tot parcursul ciclului de valabilitate al acestora.

Somfy Group a numit un responsabil pentru protecția datelor (DPO) care se va asigura că activitățile companiei se desfășoară în conformitate cu legile aplicabile.

Pentru întrebări legate de această politică, pentru a vă exercita drepturile sau pentru a depune o reclamație, vă rugăm să contactați DPO (indiferent de entitatea Somfy cu care ați fost în contact) pe această adresă de email: dpo@somfy.com

 

Această politică de confidențialitate („Politica”) vă aduce la cunoștință toate informațiile pe care este util să le cunoașteți despre colectarea și folosirea datelor cu caracter personal:

  1. Cui se adresează această politică?
  2. Cine este responsabil?
  3. Cum colectăm datele dvs. personale și ce date personale prelucrăm?
  4. Cum utilizăm datele dvs. personale?
  5. Cine primește datele dvs. personale?
  6. Cum sunt protejate datele dvs. personale?
  7. Păstrarea datelor;
  8. Transferuri internaționale de date;
  9. Drepturile dumneavoastră;
  10. Minorii;
  11. Modificări la această politică.

Vă rugăm să parcurgeți cu atenție Politica noastră și să vă familiarizați cu conținutul acesteia.

1. Cui se adresează această Politică?
Această Politică se aplică dvs. atunci când vizitați website-urile noastre, când interacționați cu noi în vederea stabilirii unei relații de afaceri, pe tot parcursul relației noastre comerciale, când utilizați tehnologia pe care v-o punem la dispoziție sau când vă conectați la anumite platforme, aplicații sau alte soluții pe care le oferim sau le putem pune la dispoziție.
Această politică nu se aplică angajaților Somfy (acestora li se aplică politica generală privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Somfy) și nici aplicanților la locurile de muncă disponibile (acestora li se aplică politica de confidențialitate disponibilă pe website la secțiune cariere – nota de informare adresată candidaților); 

2. Cine este responsabil?
Persoana juridică responsabilă pentru datele cu caracter personal colectate de la dvs. este entitatea care determină modul în care colectează, când și de ce colectează și utilizează datele dvs. personale („Operatorul de date”).

Identitatea operatorului de date va depinde de cine sunteți:

• Dacă sunteți un vizitator al acestui website (cineva care vizualizează doar paginile de pe acest website), Operatorul de date este entitatea Somfy prezentată pe acest site.
• Dacă sunteți un investitor, Operatorul de date este Somfy SA, 50 avenue du Nouveau Monde, 74300 Cluses, France.
• Dacă sunteți client sau furnizor, Operatorul de date este persoana juridică care gestionează relația dvs. de afaceri cu Somfy. Aceste informații pot fi găsite pe factura sau comanda de cumpărare pe care o primiți sau în acordul pe care l-ați încheiat cu Somfy.

Pentru orice alte persoane, cu excepția angajaților care lucrează în spațiile Somfy, Operatorul de date este persoana juridică care gestionează relația dvs. cu Somfy. Aceste informații pot fi găsite în acordul pe care l-ați încheiat cu Somfy sau pot fi obținute de la persoana dvs. de contact obișnuită de la Somfy.
 
3. Cum colectăm date cu caracter personal și ce date cu caracter personal prelucrăm?

Datele cu caracter personal se referă la datele care vă pot fi atribuite personal.
Colectăm date personale direct de la dvs. (a), dar și indirect prin alte surse (b), de exemplu atunci când navigați pe website-ul Somfy sau vă abonați la fluxurile noastre de pe rețelele sociale.
Indiferent dacă colectăm direct sau indirect datele dvs. cu caracter personal, ne angajăm să prelucrăm doar datele cu caracter personal care sunt adecvate, relevante și necesare pentru îndeplinirea scopului pentru care au fost colectate.

A. Datele colectate direct de la dvs.

Putem colecta și utiliza datele personale pe care le furnizați în timpul interacțiunilor dvs. cu noi.

Aceasta poate include:

  • Titulatura dvs;
  • Numele dvs complet;
  • Datele dvs. de contact (e-mail, număr de telefon, oraș, etc.);
  • Rolul dumneavoastră în cadrul companiei;
  • Produsele sau serviciile care vă interesează pe dvs. sau compania dvs;
  • Părerea și preferințele dvs. despre un produs;
  • Preferințele dvs. de comunicare;
  • Feedback-ul dvs. despre serviciile noastre;
  • Conținutul apelului sau al conversațiilor scrise.

De asemenea, colectăm informațiile pe care ni le furnizați atunci când tranzacționați cu noi, când vă abonați la oricare dintre serviciile noastre, când completați formulare de contact sau creați conturi pe oricare dintre website-urile noastre, când luați legătura cu echipele noastre de relații cu clienții sau media, în timpul târgurilor sau a altor evenimente la care participați.

Datele colectate în astfel de cazuri pot include (pe lângă datele menționate mai sus):

  • Numărul dvs. de client;
  • Detaliile contului bancar;
  • Numerele de pe cardul de credit;
  • Semnatura dvs;
  • Data de nastere;
  • Fotografii pe care le oferiți;
  • Orice date despre locație pe care decideți să ni le distribuiți;
  • Date care facilitează livrarea comenzii dumneavoastră;
  • Conținutul apelului sau al conversațiilor scrise.

Alte informații colectate atunci când utilizați produsele noastre și aplicațiile conexe pot include:

  • Data abonamentului;
  • Adresa dvs. de email;
  • ID cloud;
  • Adresa dvs. IP;
  • Numărul de telefon mobil;
  • Anumite informații colectate de pe dispozitivul folosit, inclusiv fișiere jurnal, informații despre dispozitiv și informații despre rețea și în funcție de serviciile, locația sau datele biometrice alese de dvs.

Putem procesa următoarele date cu caracter personal care vă pot fi atribuite în calitate de vizitator la orice sediu al unei entități Somfy Group:

  • Nume/ prenume;
  • Compania la care lucrați / pe care o reprezentați;
  • Numele gazdei;
  • Numărul și seria cărții de identitate;
  • Numărul de înmatriculare a vehiculului;
  • Data și
  • Timpul sosirii și părăsirii sediului nostru.

b. Indirect, prin alte surse

De asemenea, colectăm informații despre dvs. în mod indirect, de exemplu atunci când navigați pe website-urile Somfy sau vă abonați la fluxurile noastre de pe rețelele de socializare.
Putem folosi cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare pe website-urile noastre. Cookie-urile sunt fișiere mici care sunt stocate pe computerul unui utilizator; dețin o cantitate modestă de date specifice unui anumit utilizator și website.

Folosim două tipuri de cookie-uri:
Cookie-uri care sunt strict necesare pentru funcționarea website-urilor noastre

Folosim cookie-uri care sunt strict necesare pentru funcționarea website-urilor noastre (de exemplu, cookie-uri analitice care ne permit să evaluăm utilizarea și performanța website-urilor noastre și să îmbunătățim apoi funcționalitățile acestora).

Dacă nu doriți să acceptați utilizarea cookie-urilor, puteți modifica setările browserului web pentru a refuza automat stocarea cookie-urilor sau pentru a vă informa de fiecare dată când un website solicită permisiunea de a stoca un cookie. Alegând să nu acceptați cookie-urile, website-urile noastre nu vor funcționa în parametrii optimi.

Cookie-uri de la terți pentru a îmbunătăți interactivitatea website-urilor noastre
Website-ul nostru se bazează pe anumite servicii oferite de terți. Acestea includ, dar nu se limitează la:

Butoane de partajare:
- Twitter
- Instagram
- Facebook

Videoclipuri difuzate pe site:
- API Youtube (consultați termenii de utilizare și politica de confidențialitate)

De asemenea, puteți modifica preferințele cookie-urilor în orice moment prin intermediul instrumentului nostru de gestionare a cookie-urilor pe care îl găsiţi AICI și puteți accesa politica noastră de cookie-uri aici.

Prelucrarea se efectuează pe baza interesului nostru legitim de a colecta, monitoriza și analiza activitatea website-ului. Cu toate acestea, trebuie să fiți de acord și cu procesarea cookie-urilor așa cum este stabilit în banner-ul cookie care apare atunci când intrați pe website.

De asemenea, folosim cookie-uri publicitare pentru a putea afișa reclame pe care le considerăm relevante pentru dvs., fie pe website-ul nostru, fie când navigați pe internet în general. Astfel de cookie-uri sunt utilizate în principal pentru a limita de câte ori vedeți un anumit anunț și ne ajută să evaluăm impactul unei campanii publicitare.

Neacceptarea cookie-urilor publicitare nu afectează experiența dvs. de utilizator atunci când navigați pe website-urile noastre.

Uneori, putem colecta informații despre dvs. de la terți sau din surse disponibile publicului, cum ar fi informații despre dvs. puse la dispoziție pe website-ul companiei dvs. sau din registre publice, cum ar fi Registrul Comerțului.

4. Cum utilizăm datele dvs. personale?

Colectăm și folosim datele dvs. personale acolo unde este necesar pentru a negocia sau realiza un contract cu dvs., de ex. la:

  • Gestionarea și menținerea relației noastre de afaceri, inclusiv pentru crearea și menținerea unui cont în sistemele noastre;
  • Gestionarea comenzilor: de exemplu pentru a procesa plăți, a expedia mostre, produse sau servicii finale și a vă informa despre starea comenzii;
  • Oferirea de servicii în conformitate cu înțelegerea noastră contractuală;
  • Furnizarea de servicii pentru clienți, de exemplu pentru a răspunde oricăror întrebări pe care le aveți și pentru a înregistra și partaja intern astfel de întrebări pentru a le răspunde mai bine și pentru a îmbunătăți produsele sau serviciile și serviciile noastre în viitor.

Aveți posibilitatea de a nu furniza astfel de date cu caracter personal, dar ar trebui să știți că lipsa acestor date ne va împiedica să negociem sau să executăm contractul.

De asemenea, colectăm și folosim datele dvs. personale acolo unde acest lucru este în interesul nostru legitim, de ex. la:

  • Analiza feedback-ul și opiniei dvs. despre produsele sau serviciile noastre pentru a le îmbunătăți și a le dezvolta în continuare;
  • Gestionarea întrebărilor atunci când contactați relațiile media sau investitorii, când ne contactați prin intermediul formularului de contact de pe website-ul nostru sau când utilizați unul dintre canalele noastre pentru trimiterea reclamațiilor;
  • Crearea de statistici pentru a ne îmbunătăți produsele sau serviciile;
  • Trimiterea de comunicări de marketing, buletine informative și / sau sondaje pentru utilizatorii finali cu privire la activitățile noastre și produsele sau serviciile care ar putea fi de interes pentru dvs. în cursul relației noastre de afaceri.

De asemenea, pe baza interesului nostru legitim, putem partaja datele dvs. cu caracter personal cu orice afiliat al Grupului Somfy și, de asemenea:

  • Cu furnizorii de servicii terțe care ne susțin operațiunile în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor, inclusiv furnizorii de software, servicii de găzduire sau de consultanță juridică / fiscală, transport sau servicii de carduri de credit / bancare.
  • In legătură sau în cursul unei fuziuni, vânzări sau achiziții de afaceri.

De asemenea, colectăm și folosim datele dvs. personale cu consimțământul dumneavoastră. Această prelucrare include date pe care decideți să le furnizați atunci când creați un cont la noi sau ca răspuns la o solicitare specifică pe care ne-o comunicați, de ex. la:

  • Abonarea sau actualizarea la oricare dintre serviciile noastre sau ale partenerilor noștri,
  • Activarea dispozitivelor Somfy,
  • Primirea de comunicări de marketing sau buletine informative despre activitățile, produsele sau serviciile noastre;
  • Participați la concursuri

Consimțământul pentru a ne permite să prelucrăm datele dvs. în astfel de circumstanțe este opțional.

Cu toate acestea, lipsa consimțământului ne va împiedica în majoritatea cazurilor să livrăm părți sau serviciul la care vă abonați.

Uneori, colectăm sau prelucrăm datele dvs. în conformitate cu cerințele legale sau de reglementare.

Nu vom folosi datele dvs. pentru procese decizionale automate, inclusiv crearea de profiluri.

5. Cine primește datele dvs. personale?

Partajăm datele dvs. personale în conformitate cu această politică și, prin urmare, în principal cu angajații noștri din diferite departamente și, eventual, cu alte entități ale Grupului Somfy, numai în următoarele scopuri: gestionarea clienților, administrarea centrală a relațiilor cu clienții și furnizorii și în scopul eficientizării operațiunilor comerciale ale Somfy. Acest schimb de date cu caracter personal se realizează pe baza interesului legitim al Grupului Somfy de a-și administra relațiile contractuale în cadrul Grupului Somfy și de a menține o structură de afaceri eficientă.

În cazul în care împărtășim datele dvs. personale cu terți, așa cum este subliniat în prezenta politică (de exemplu, pentru expedieri, tranzacții financiare, servicii software, servicii de găzduire sau de consultanță juridică / fiscală, transport etc.), ne asigurăm că un astfel de terț oferă suficiente garanții pentru implementarea măsurilor tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura conformitatea cu legile aplicabile privind protecția datelor.

6. Cum sunt protejate datele dvs. personale?
Punem în aplicare o serie de măsuri tehnice și organizatorice pentru a vă securiza datele cu caracter personal și pentru a le proteja de distrugerea, pierderea, modificarea sau accesul ilegal.

Personalul nostru, agenții și subcontractorii care prelucrează datele dvs. cu caracter personal au semnat un acord de confidențialitate sau sunt obligați în alt mod la o datorie de confidențialitate sau au obligația legală de confidențialitate corespunzătoare.

Impunem obligații stricte de securitate, de asemenea, oricărui furnizor terț de servicii care gestionează datele dvs. personale în conformitate cu această politică.
 
7. Păstrarea datelor
Vă păstrăm datele personale atât timp cât sunt necesare pentru fiecare dintre scopurile prezentate mai sus.

Cu toate acestea, putem păstra anumite date personale pentru respectarea legilor și reglementărilor aplicabile (de exemplu, în scopuri fiscale și de audit) și în conformitate cu regulile noastre interne de păstrare a datelor.

Scopuri de prelucrare

Perioada de retenție

  • Cumpărarea unui produs SOMFY
  • Gestionarea comunicărilor personalizate de bunuri și servicii care necesită consimțământul specific
  • Gestionarea comenzilor pe un website SOMFY

5 ani de la ultimul contact comercial sau contractual

Facturi și date contabile

10 ani

Atunci când utilizați aplicații și platforme dedicate SOMFY (altele decât date de informare asupra conexiunii, paginile vizualizate și adresele IP)

5 ani maximum de la ultima conexiune la contul personal al utilizatorului

Participarea la jocuri organizate de SOMFY

Maximum 1 an de la sfârșitul jocului dacă participantul este un prospect

Gestionarea cererilor de ștergere, acces sau opoziție

5 ani de la data depunerii cererii

 

În cazul în care nu mai este necesară păstrarea datelor care vă pot identifica, vom șterge, face anonime sau le vom agrega, astfel încât să nu mai puteți fi identificat ca o singură persoană.

8. Transferuri internaționale de date

Stocăm și prelucrăm datele dvs. personale în principal pe servere situate în UE / EEA sau Elveția.

Cu toate acestea, operăm ca o companie globală și ne bazăm pe furnizorii internaționali de servicii pentru a ne sprijini soluțiile globale. Datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate în altă țară decât cea în care locuiți, de regulă în UE / EEA sau Elveția, cu respectarea prevederilor GDPR privind transferul internațional de date. 

Orice transfer de date în afara UE/SEE sau Elveția este strict guvernat de Clauzele Contractuale Standard ale Comisiei Europene, ținând cont de riscurile tehnice asociate cu legislația țării terțe în care acestea există.

9. Drepturile dumneavoastră

Ne puteți contacta prin DPO pentru a vă exercita drepturile asupra datelor dvs. personale pe care le colectăm sau le utilizăm.

Drepturile dvs. includ:

  • Dreptul de acces și de rectificare. Aveți dreptul de a primi confirmare despre dacă prelucrăm sau nu datele dvs. cu caracter personal și, în astfel de cazuri, aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. și puteți corecta sau completa datele personale pe care le deținem despre dvs. în orice moment, contactându-ne. Puteți ajuta Somfy să se asigure că informațiile și preferințele dvs. de contact sunt corecte, complete și actualizate completând acest formular de contact pe oricare dintre site-urile noastre web specificând scopul corecțiilor și furnizându-ne dovezi (de exemplu, factură), dacă este necesar.

Vă rugăm să nu trimiteți copii ale pașapoartelor sau cărților de identitate.

  • Dreptul de a vă opune prelucrării și de a restricționa prelucrarea datelor. Aveți dreptul în orice moment să vă opuneți utilizării datelor dvs. personale de către noi în scopuri de marketing direct sau în alte situații în care prelucrarea datelor este realizată în interesul legitim al Somfy. În anumite circumstanțe, puteți, de asemenea, să restricționați utilizarea datelor dvs. personale, de exemplu, în timp ce luăm măsuri pentru corectarea datelor inexacte în urma solicitării dvs.;
  • Dreptul la ștergere. Ștergem datele dvs. personale la cererea dvs., cu excepția cazului în care trebuie să păstrăm datele dvs. personale pentru a respecta legile și reglementările aplicabile și în conformitate cu regulile noastre de păstrare a datelor;

De asemenea, puteți modifica preferințele cookie în orice moment prin instrumentul nostru de gestionare a cookie-urilor, dând clic AICI.

  • Dreptul de a retrage consimțământul. În cazul în care prelucrăm datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., vă puteți retrage consimțământul în orice moment; aceasta poate însemna, totuși, că este posibil să nu fie posibilă continuarea furnizării serviciului pe care l-ați solicitat;
  • Dreptul de a primi și transmite (acces și portabilitate): : Aveți dreptul de a primi datele cu caracter personal referitoare la dvs. și pe care ni le-ați furnizat, într-un format electronic utilizat în mod obișnuit. Aveți dreptul de a transmite acele date către alt operator (portabilitatea datelor);
  • Dreptul de a depune o plângere. Ne puteți contacta dacă credeți că utilizarea datelor dvs. personale nu este conformă cu legile aplicabile privind protecția datelor. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor din țara dvs. sau din țara în care se află Operatorul de date al datelor dvs. personale.

Datele de contact ale autoritatii de supraveghere a prelucrării datelor din România sunt:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Bdul. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti, CP 010336

www.dataprotection.ro

0318.059.211

0318.059.602

 

10. Minorii

Nu colectăm și nu solicităm cu bună știință informații personale de la minori. Dacă aflăm că am colectat informații personale de la un minor, vom șterge acele informații cât mai repede posibil. Dacă credeți că un minor ne-ar fi furnizat informații personale, vă rugăm să ne contactați la dpo@somfy.com.

11. Modificări la această politică

 

Data acestei Politici este precizată înainte de paragraful introductiv. Putem modifica această politică în orice moment, fără notificare prealabilă, cu excepția cazului în care aceste modificări conțin modificări substanțiale care pot afecta drepturile persoanelor în temeiul legilor aplicabile privind confidențialitatea și protecția datelor, caz în care veți fi informat despre aceste modificări printr-o notificare importantă la începutul această politică.

****