Acces rapid

Ce fac dacă unitatea mea TaHoma®/TaHoma® switch sau Connectivity kit luminează roșu?

Dacă LED-ul de la unitatea TaHoma®, TaHoma® switch sau Connectivity kit este roșu, înseamnă că nu are conexiune la Internet. Vă rugăm să verificați următoarele porturi. Aceste porturi trebuie să fie activate pentru a conecta TaHoma® la Internet.

 

Unitatea TaHoma®/TaHoma® switch / Connectivity kit accesează următoarele porturi prin parteneri externi la distanță:

  • 53 (DNS, UDP+TCP)
  • 80 (HTTP, TCP)
  • 443 (HTTPS, TCP)
  • 123 (NTP, UDP)
  • 18888 (TB, UDP)

 

Acestea trebuie să fie accesibile din exterior. Pe plan intern, un port liber TB (de obicei > 10.000) este căutat și folosit automat. Protocolul utilizat este prezentat între paranteze. Interfața de instalare poate fi găsită în diferite zone ale meniului de configurare, în funcție de routerul/furnizorul de firewall pe care îl utilizați. Vă rugăm să consultați manualul de utilizare pentru detalii.


Conexiunile de intrare sau transferurile de porturi nu trebuie să fie configurate, deoarece TaHoma®/TaHoma® switch/Connectivity kit funcționează exclusiv ca client.