Acces rapid

Ce versiune a unității noastre de automatizare a locuinței este compatibilă cu Apple HomeKit?

Fiecare generație de unitate de automatizare trebuie să urmeze un proces de certificare specific.

  • Procesul actual de certificare se referă la unitatea TaHoma® de a doua generație, adică versiunea actuală, fie că aveți deja TaHoma® acasă, fie că primiți o unitate nouă.
  • Prima generație a unității TaHoma® și unității Somfy (ambele în formă pătrată) și TaHoma® DIN-Rail V1 nu sunt compatibile.

Noile unități TaHoma® produse (inclusiv TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit) au fost actualizate pentru a include specificațiile HomeKit:

  • Fabrica TaHoma® trebuie să fie certificată MFI (Made for iPhone, program de licențiere Apple).
  • Fiecare unitate TaHoma® primește un cod HomeKit unic (cod de configurare QR), pentru a asigura legătura către HomeKit.                                                                                                                   Codul de configurare este disponibil pe fiecare cutie și în interiorul ambalajului.

Dacă aveți deja TaHoma® acasă (sau obțineți unul fără detalii HomeKit): funcționează. Utilizați doar aplicația TaHoma® pentru a iniția legătura către HomeKit (consultați tutorialul despre HomeKit direct în aplicația TaHoma®).