Acces rapid

Cum se alocă echipamentele și produsele noi în aplicația TaHoma®?

Unitatea TaHoma switch este compatibilă cu multe echipamente casnice, marca Somfy și alte mărci mari de echipamente casnice. Le puteți adăuga la pornirea în aventură sau mai târziu, când veți dori acest lucru.

( 1 minut ) Rulează video

Adăugarea unui dispozitiv inteligent

În timpul instalării unității TaHoma® switch, veți fi primi îndrumări de către aplicație pentru conectarea produselor și dispozitivelor.

De asemenea, veți putea adăuga noi produse casnice inteligente oricând în aplicație, printr-un clic în meniul „Casa mea”.

Apoi faceți clic pe „Adăugare echipament”, din partea inferioară a ecranului.

Urmați instrucțiunile

Porniți prin alegerea categoriei de echipament.

Și urmați pașii din instrucțiuni.

 

 

 

Sfat

De asemenea, puteți vizualiza sugestiile privind dispozitivele casnice inteligente pe care deja le dețineți acasă și le puteți adăuga prin comenzile rapide!

Sfat

De asemenea, puteți aloca dispozitivul dvs. unei anumite camere, pentru a obține acces rapid și simplu mai târziu.

Vizualizați tutorialul dedicat

Somfy-FAQ-TaHoma-app-new-equipment1
Somfy-FAQ-TaHoma-app-new-equipment2
Somfy-FAQ-TaHoma-app-new-equipment3
Somfy-FAQ-TaHoma-app-new-equipment4
Somfy-FAQ-TaHoma-app-new-equipment5
Somfy-FAQ-TaHoma-app-new-equipment6

Verificați compatibilitatea dispozitivelor dvs. casnice inteligente cu unitatea TaHoma® switch